Cara Jana income duit dengan Lynk.my

Friday 14 April 2017

Assalamualaikum wbt..
pada artikel kali ini saya akan berkongsi " Cara Jana income duit dengan Lynk.my Tanpa keluar Model Sesen Pun ". Wow biar betul? boleh jana income dengan Lynk.my? ya betul kita boleh jana income dengan Lynk.my melalui Url shortner [memendekkan Link].


    Pasti masih ramai yang belum faham cara bagaimana kita boleh menghasilkan duit melalui Lynk.my tanpa mengeluarkan model walau Sesen pun. Adalah lebih baik anda fahami dahulu servis apakah yang di sediakan oleh Lynk.my sehingga anda lebih yakin tanpa ragu-ragu dan tambah bersemangat menjana income duit melalui servis Lynk.my tersebut.


   Servis Lynk.my iaitu memendekkan url apa sahaja bentuk link yang kita mahu pendekkan sama ada link website,link group facebook,link movie,link gambar dan banyak lagi asalkan link yang kita pendekkan itu tidak melanggar Terma dan Syarat yang telah di tetapkan oleh Lynk.my dan jangan sesekali kamu memendekkan link url yang ada kena mengena dengan lucah-lucah kerana itu sudah melanggar terma dan syarat Lynk.my, boleh menyebabkan akaun anda akan di hapuskan dengan serta merta tanpa boleh membuat Rayuan.


   Ok, kita terus mula bagaimana cara jana income duit dengan Lynk.my. Caranya ialah dengan memendekkan link apa sahaja link yang kita mahu pendekan, dalam artikel saya memberi contoh link yang saya pendekkan menggunakan Lynk.my iaitu sebuah link website.

Contoh link yang telah saya pendekkan :

Link sebelum di pendekkan :



Link selepas di pendekkan:






  Ini adalah  link yang telah saya pendekkan menggunakan Lynk.my. [ http://lynk.my/bxQd ].
anda past bingung bagaimana kita boleh jana income dari lynk.my. Kita menjana income daripada setiap link yang telah kita penddekan dari setiap klik SKIP AD yang orang klik dari link kita. Lihat contoh gambar di bawah.



 
   Di akhir sekali setiap SKIP AD akan di kira 1 sen per klik, dan Lynk.my hanya akan membayar setiap klik tersebut. Jangan pula anda klik link anda sendiri kerana Lynk.my tidak akan menerima jika anda mengklik link anda sendiri.


   Demikianlah , serba sedikit perkongsian dari saya " Cara Jana income duit dengan Lynk.my Tanpa keluar Model Sesen Pun " apa tunggu lagi kamu bila mahu mula? daftar sekarang secara percuma.
boleh baca di sini  " Tatacara membuat Akaun Lynk.my Di Telefon ". Semoga bermanfaat kepada kamu.






Emoticon